No 07.03.20 līdz 14.03 Antalijā notika Turkish Open pasaules kausa posms 100 lauciņu dambretē. Šim turnīram bija piemērotas trīs zvaigznes, kas nozīmē, ka minimālais balvu fonds ir 2000,- Euro. Diemžēl turnīrs šajā gadā nav diez ko populārs, jo piedalās tikai 20 dalībnieki salīdzinot ar 36 dalībniekiem 2019.gadā. Par turnīra uzvarētāju pateicoties pēdējai kārtai kļuva holandiešu lielmeistars Martins Van Izjerdorn, kam pēdējā kārtā tika potenciāli vājāks pretinieks nekā viņu tautietim Janam Gronendaikam, kurš nespēja uzvarēt bijušo pasaules čempioni Natāliju Sadovsku un pēc koeficenta kopā vēl ar diviem lielmeistariem izdalīja 2-4.vietu. Trešā vieta ir mūsu pašmāju dambretes guru – Guntim Valnerim. Atgādinam, ka 2019.gadā Guntis Valneris arī bija ieņēmis 3.vietu, kas pēdējā kārtā diez gan vienkārši tika galā ar Vitāliju Dumešu (latviete, kas jau padsmit gadus dzīvo Holandē). Krievu lielmeistaram nākas samierināties ar koka medaļu. Paradoksāli, ka Valneris uzvarēja Martinu Van Izjerdonu, bet zaudēja Gronendaikam. Jebkurā gadījumā – apsveicam Guntim Valnerim!

Gunta Valnera zaudējama analīze:

Nākamais pasaules kausa posms notiks Kamerunā no 09.05.20-15.05.20. Turnīram būs 3 zvaigznes.

Vīrieši

M.V.Izjerdorns 13p no 18 (Nopelnīja 1000,- Euro)
J.Gronendaiks 12p (Nopelnīja 800,- Euro)
G.Valneris 12p (Nopelnīja 700,- Euro)

Sievietes

V.Motricko 10p (Nopelnīja 500,- Euro)
N.Sadovska 10p (Nopelnīja 300,- Euro)
M.Novogicina 10p (Nopelnīja 200,- Euro)

Turīra rezultāti: Šeit

Turnīra partijas ir pieejamas (labajā augšējā stūrī jānomaina kārtas numurs): Šeit

Turnīra galerija: Šeit

Vai G.Valneris izcīnīs 1.vietu Turkish Open 2020?
  • 40%, 6 balsojumi
    6 balsojumi 40%
    visi balsojumi
  • 33%, 5 balsojumi
    5 balsojumi 33%
    visi balsojumi
  • Grūti teikt 27%, 4 balsojumi
    4 balsojumi 27%
    visi balsojumi
Kopā nobalsojuši
09/03/2020 - 14/03/2020
Balsošana ir noslēgusies

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.